Sunday, September 7, 2014

Dots

Dzisiaj mam Wam do pokazania zestaw pięciu sond do zdobień ze sklepu internetowego Born Pretty Store. Jest to jedno z najbardziej popularnych urządzeń stosowanych przy wykonywaniu zdobień i według mnie jest bardzo przydatne. Oczywiście istenieją różne sposoby malowania idealnych kropek na paznokciach, ale ja lubię sięgać po sondę. Zakończenia tych sond są różnej wielkości, dzięki temu można malować kropki w każdym rozmiarze. Wygodnie układają się w dłoni i bez problemu można je czyścić zmywaczem do paznokci.

Today I'd like to show you five dotting tools from Born Pretty Store. It is one of the most famous nail art tool, that is indeed very helpful. Of course, there are many ways to create perfect dots on your nails, but I usually use this one. Each tip has a different size which allows us to create dots in various sizes. They are super easy to use and you can clean them with nail polish remover. 


Zdecydowałam się wykonać bardzo prosty wzór ukazujący różne wielkości kropek, które możemy wykonać przy użyciu tych sond. Jest to przyrząd, który polecam osobom rozpoczynającym zdobienie paznokci, ponieważ znacznie ułatwia pracę, a można nim stworzyć ciekawe i perfekcyjne wzory.

I decided to create quite an easy design that shows how many different sizes of dots we can create with these tools. I'd definitely recommend this tool to nail art beginners, as it's extremely easy to use and you can create perfect designs with it.





Co więcej, używając mojego kodu CFL91 podczas dokonywania zakupu dostajecie zniżkę 10%. Wysyłka obejmuje cały świat i jest darmowa:)

What is more you can get 10% off your purchase by using my code: CFL91. The shipping is worldwide and it's free:)



*Ten produkt otrzymałam w związku z recenzją. Wyrażona opinia jest szczera i oparta na moich doświadczeniach z tym produktem.
*This product was sent to me for review purposes. Expressed opinion is an honest one and it is entirely based on my experience with the product.

Użyte produkty: baza Essie Fill the Gap, Essie Blanc, Essie Boom Boom Room, Essie DJ Play that Song, Essie Bottle Service, Essie In the Cab-ana, Essie First Timer, Inglot 221, top coat Seche Vite.
Used products: Essie Fill the Gap base coat, Essie Blanc, Essie Boom Boom Room, Essie DJ Play that Song, Essie Bottle Service, Essie In the Cab-ana, Essie First Timer, Inglot 221, Seche Vite top coat.

5 comments:

  1. cudownie Ci to wyszło ;) ja znalazłam kiedyś takie sondy w moim mieście i żałuję, że ih nie kupiłam :(

    ReplyDelete
  2. ale świetnie dobrałaś kolory! zdobienie super

    ReplyDelete
  3. Cukierkowy i słodki manicure. Moim zdaniem takie zestawienie kolorów to idealny pomysł na letnie czy też wiosenne dni. Naprawdę bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete