Friday, July 11, 2014

Gold Metal Balls

Dzisiaj mam Wam do pokozania proste i delikatne zdobienie z użyciem złotych, metalowych kuleczek z Born Pretty Store. Co prawda, może nie do końca są to kuleczki ponieważ jedna strona jest okrągła, a druga (którą przyklejamy je do paznokcia) jest płaska. W karuzeli mamy kuleczki w kolorze złotym i srebrnym w dwóch rozmiarach. Postanowiłam ułożyć je w kombinacji, której na swoich paznokciach jeszcze nie miałam i byłam ciekawa efektu końcowego. Kuleczki są całkiem małe, więc nie odstają bardzo od płytki dzięki czemu wygodnie się je nosi. Z łatwością przyczepiają się do wilgotnego lakieru. 
Kuleczki srebrne wykorzystam niebawem, ponieważ chodzi mi po głowie inny wzór, ale pokażę Wam go dokładnie w innym poście;)

Today I want to show you a simple and delicate nails design with the use of half, round, metal balls from Born Pretty Store. In the box you get balls in silver and gold colour and they also come in two different sizes. I decided to apply the little, gold ones on my nailsin a way that I've never tried before and I was curious what it will look like. These balls are tiny, therefore it's quite comfortable to wear them as they don't stick out that much. 
I might use the silver ones next time, as I have a design planned in my mind, but please be patient and you will see it soon;)




Co więcej, używając mojego kodu CFL91 podczas dokonywania zakupu dostajecie zniżkę 10%. Wysyłka obejmuje cały świat i jest darmowa:)

What is more you can get 10% off your purchase by using my code: CFL91. The shipping is worldwide and it's free:)


*Ten produkt otrzymałam w związku z recenzją. Wyrażona opinia jest szczera i oparta na moich doświadczeniach z tym produktem.
*This product was sent to me for review purposes. Expressed opinion is an honest one and it is entirely based on my experience with the product.

Użyte produkty: Essie Millionails, Inglot 673, top coat Seche Vite.
Used products: Essie Millionails, Inglot 673, Seche Vite top coat.

6 comments:

  1. Fajne urozmaicenie, zastanawiałam się nad ich zakupem

    ReplyDelete
  2. Świetny mani! Kojarzy mi się ze ślubnym, taki subtelny i elegancki :)

    ReplyDelete
  3. cudownie ;) ale masz długaśne pazurki :D

    ReplyDelete
  4. Jakie długie, piękne paznokcie! O_O Cudownie prezentują się w takim pastelowym kolorze :)

    ReplyDelete
  5. Ale długaśne, zazdroszczę!

    ReplyDelete
  6. Piękny ten kolorek :) Świetnie komponuje się z kuleczkami :)

    ReplyDelete