Monday, April 21, 2014

Holographic Nail Polish: Born Pretty Store Review

Dzisiaj mam Wam do pokazania holograficzny lakier z Born Pretty Store. To chyba pierwszy holograficzny lakier w mojej kolekcji i powiem szczerze, że był to jedyny kolor, który mnie zainteresował i który bardzo chciałam mieć. Uwielbiam efekt holograficzny, ale tylko przy srebrnej bazie, tak jak w przypadku tego lakieru. Efekt końcowy mega mi się spodobał, a potwierdzeniem tego może być fakt, że lakier był na moich paznokciach przez 5 dni, co nie zdarza się zbyt często. Na dodatek świetnie się trzymał, ale być może przyczynił się do tego top coat, bez którego się nie obędę. 
Myślę, że na zdjęciach widać jaki efekt można osiągnąć z tym lakierem, ale muszę wspomnieć, że przy świetle dziennym i w momencie gdy poruszamy ręką lakier wygląda jeszcze lepiej i wtedy dokładnie można zobaczyć na jak wiele kolorów się mieni.
Jedyną wadą o której należy wspomnieć jest to, że dla osiągnięcia zadowalającego mnie krycia musiałam najpierw pomalować paznokcie jedną cienką warstwą białego lakieru (może obyć się bez niej, ale ja lubię pełne i mocne krycie), a następnie nałożyć trzy cienkie warstwy lakieru holograficznego. Plusem jest to, że wysycha szybko i naprawdę nie odczuwa się sporej ilości warstw. Szybko wysychający top coat i da się żyć:D 

Today I'd like to show you a holographic nail polish from Born Pretty Store. I think this is the first holographic nail polish in my collection, and to be honest it was the only colour i truly liked and wanted to have. I adore the holographic effect, but only when it has a silver base, as in case of this particular nail polish. I definitely loved the final effect, and the fact that I wore this nail polish for 5 days can confirm it. What is more it didn't chip or anything like that, maybe the top coat contributed to it and I think you all know that I can't live without a good top coat.
I believe that the pictures show what kind of an effect you can achieve with this nail polish, but without any doubts the real effect can be admired in the day light when you move your hand. Then you can really see how many colours appear, totally looks like a rainbow.
The only disadvantage that I want to mention is the fact that I needed to do one coat with white nail polish and then three coats of this holographic nail polish, to achieve an opaque coverage. However, this holographic nail polish dries really fast and you can't feel that you are wearing few coats. Add a fast drying top coat and everything will be all right:D

(natural lighting)

(flash light)


Co więcej, używając mojego kodu CFL91 podczas dokonywania zakupu dostajecie zniżkę 10%. Wysyłka obejmuje cały świat i jest darmowa:)

What is more you can get 10% off your purchase by using my code: CFL91. The shipping is worldwide and it's free:)


*Ten produkt (lakier holograficzny) otrzymałam w związku z recenzją. Wyrażona opinia jest szczera i oparta na moich doświadczeniach z tym produktem.
*Theis product (holographic nail polish) were sent to me for review purposes. Expressed opinion is an honest one and it is entirely based on my experience with the product.

Użyte produkty: baza Essie Grow Stronger, Essie Blanc, top coat Seche Vite.
Used products: Essie Grow Stronger, Essie Blanc, Seche Vite top coat.

5 comments:

  1. No patrz.... u mnie dzisiaj tez holosik od BPS tylko, ze różowy:)
    Trzeba przyznać, ze efekt holo maja świetny.

    ReplyDelete
  2. Holosie od BPS są śliczne, mają genialny efekt holo. :)

    ReplyDelete