Monday, May 6, 2013

Aztec print

Today I'm showing you a very simple version of aztec print, which I think is one of the coolest nail designs that there are. Endless possibilities of various combinations is what I truly like about this nail design. After doing this one, I totally feel like going for a bit more complicated version, maybe with pastel colours? I don't know yet, we'll see:D But for now, I hope you're gonna enjoy this one!
You can check out the tutorial for this design on www.snobka.pl where every Monday you can see my designs:) (here)

Dzisiaj chcę Wam pokazać łatwą do wykonania wersję azteckiego wzoru. Wydaje mi się, że jest to jedna z najpopularniejszych i najfajnieszych metod zdobienia paznokci. Ja lubię w niej nieskończoną ilość możliwych kombinacji kolorów i kształtów. Po zrobieniu tej wersji naszła mnie ochota na wykonanie odrobinę bardziej skomplikowanego azteckiego wzoru na paznokciach, może z pastelami? Zobaczymy co mi przyjdzie do głowy:D Póki co, mam nadzieję, że i ta wersja Wam się podoba!
Tutorial do tego wzoru możecie zobaczyć na portalu www.snobka.pl, gdzie w każdy poniedziałek prezentuję wzory swojego autorstwa:) Zapraszam! (link tutaj)



Used products: Nail Tek Foundation II base coat, Chanel 571 Fracas (this nail polish was given to me), Inglot 221, Inglot 953, Wibo Art Liner black, Poshe top coat.
Użyte produkty:  Nail Tek Foundation II base coat, Chanel 571 Fracas (ten produkt otrzymałam), Inglot 221, Inglot 953, Wibo Art Liner czarny, Poshe top coat.

23 comments:

  1. Masz rację co do samego wzoru, a wersji pastelowej jestem jeszcze bardziej ciekawa :))

    ReplyDelete
  2. Śliczny :) Prosto i aztecko :D

    ReplyDelete
  3. bardzo ładnie :) też jestem ciekawa pastelowej wersji :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny ;)
    zzMoskwa

    ReplyDelete
  5. fajny pomysł, można spróbować :)

    ReplyDelete
  6. ooo, taki wróz aztecki to ja mogę spróbować zrobić :)
    śliczny jest :D

    ReplyDelete
  7. to jest ta chanel co ma wykończenie matowe?

    ReplyDelete
  8. bardzo fajnie wygląda :) też jestem ciekawa Twojego pastelowego pomysłu :)

    ReplyDelete
  9. Jak Ty pięknie zdobisz swoje paznokcie! <3

    ReplyDelete
  10. Świetne, proste i robiące wrażenie :) sama często stawiam na takie motywy:)

    ReplyDelete
  11. Ah coś podobnego chcę zrobić na projekt trendy :) Bardzo mi się podoba, proste za to jakie przyjemne dla oka :)

    ReplyDelete
  12. Bardo ładnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  13. na pierwszy rzut oka wyglądają jak naklejki, są tak idealnie zrobione :D
    świetnie ci to wyszło :)

    ReplyDelete
  14. Perfekcyjne wykonanie! Świetny aztecki wzór :)

    ReplyDelete
  15. wygląda bardzo ładnie. i niby jest prosty, ale jaki efektowny! :)

    ReplyDelete
  16. prosty i fascynujący wzór :) muszę zrobić wzór aztecki jakiś bo coraz bardziej ost są popularne :)

    ReplyDelete
  17. Idealnie bardzo mi sie podobają :)

    ReplyDelete
  18. Jaka świetne kolorystyka :) Wzorek bardzo fajny - prosty, ale efektowny.

    ReplyDelete
  19. prosto, ale efektownie :) śliczny mani :)

    ReplyDelete
  20. uroczy wzór, na pewno coś takiego zmaluję bo uwielbiam azteckie wzory ;]

    ReplyDelete
  21. jak równiutko :) pięknie wyszło!

    ReplyDelete