Tuesday, February 12, 2013

Exciting news!

Hi guys! I wanted to quickly share some exciting news with you. Beauty and fashion site www.snobka.pl invited me to a new series, where I will be posting some nail tutorials. I am so excited and happy about it:) They showed my first tutorial yesterday and they will be posting more every Monday. I'm hoping for a positive feedback and a cool collaboration. Let me know if you like this design!:D
You can check out this article here: http://www.snobka.pl/artykul/manicure-krok-po-kroku-gry-karciane-16207


Hej wszystkim! Chciałam się z Wami podzielić bardzo ekscytującą dla mnie wiadomością. Modowo-urodowy portal www.snobka.pl rozpoczął nowy cykl z moim udziałem:) W każdy poniedziałek będę pokazywać tam nowy wzór i tutorial do niego. Mega się cieszę i mam nadzieję, że reakcje będą pozytywne, a cała współpraca udana. Wczoraj ukazał się pierwszy tutorial- karty do gry. Dajcie znać czy podoba Wam się wzór, który zaprezentowałam:D
Link do artykułu: http://www.snobka.pl/artykul/manicure-krok-po-kroku-gry-karciane-16207




Products used: Essie grow stronger nail base, Essie Blanc, Fifth Avenue, Inglot 953, Seche Vite top coat. / All the mentioned products were purchased by me.
Użyte produkty:  Essie grow stronger nail base, Essie Blanc, Fifth Avenue, Inglot 953, Seche Vite top coat. /  Wszystkie wymienione produkty zostały zakupione przeze mnie.

46 comments:

  1. Gratuluję :)
    Przepiękne zdobienie :)

    ReplyDelete
  2. zdobienie genialne! staranne i pomysłowe. :)
    życzę udanej i dłuuugiej współpracy :)

    ReplyDelete
  3. gratuluję !!! a wzorek piękny!!! masz talent!!!

    ReplyDelete
  4. Gratuluję współpracy! :D Zdziwiłam się jak wczoraj przejrzałam ten portal. A mani cudowny!

    ReplyDelete
  5. gratulacje:) masz naprawdę niesamowitą rękę do robienia takich rzeczy:)

    ReplyDelete
  6. gratki ;) udanej współpracy życzę
    co do wzoru to on nie jest ładny... zdobienie jest przepiękne, zjawiskowe, bardzo dopracowane.

    ReplyDelete
  7. Dziewczyno masz ogromny talent! Zachwycam się wszystkimi Twoimi postami:)

    ReplyDelete
  8. Ale rewelacja!!

    I gratuluję :)

    ReplyDelete
  9. gratulacje! zasługujesz na takie wyróżnienie- masz talent, którym MUSISZ się dzielić! :)
    Twoje pomysły są niepowtarzalne, a tutoriale świetne... chyba polubię poniedziałki... :D

    ReplyDelete
  10. Śliczne Ci wyszło :)
    Gratuluje współpracy z portalem.

    ReplyDelete
  11. Ale świetne ;) Takich jeszcze nie widziałam ;)

    ReplyDelete
  12. Pomysłowe i bardzo fajnie wyglądają :)

    ReplyDelete
  13. gratulacje :)

    ale śliczności na pazurkach :)

    ReplyDelete
  14. gratulacje!
    Twoje pomysły i wykonania są genialne! :)

    ReplyDelete
  15. Gratuluję! Zdobienie jest świetne, zazdroszczę talentu:)

    ReplyDelete
  16. gratuluję i się nie dziwię jeśli chodzi o współpracę bo masz prawdziwy talent ! śliczny wzór ;)

    ReplyDelete
  17. Gratuluję, a zdobienie perfekcyjnie wykonane.

    ReplyDelete
  18. Gratulacje...a ten mani jest fizycznie nie możliwy...jak Ty to robisz??? ;)

    ReplyDelete
  19. Gratuluję :) ten mani wygląda po prostu obłędnie :)

    ReplyDelete
  20. Gwiazdkowe paznokcie z poprzedniego postu zachwycają! ;)
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  21. Świetny pomysł z tymi kartami! :D

    A co do odżywki Eveline to zawsze możesz używać jej jako bazy pod lakier kolorowy :) ja tak właśnie robię teraz cały czas :)

    ReplyDelete
  22. Fajnie to wygląda na zdjęciach, ale chyba w życiu codziennym to troche przeszkadza- za duzo tego wszystkiego na paznokciach

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiadomo, że nie każdy na co dzień lubi tak malować paznokcie, ale ja jak najbardziej więc mi w niczym nie przeszkadzają:) Żaden element nie był wystający, więc z wygodą nie ma żadnego problemu jeśli też to miałaś na myśli.

      Delete
  23. Super pomalowane paznokcie!;) Jeszcze nigdzie takich nie widziałam;) Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga , mi u Ciebie się bardzo podoba więc obserwuję;)

    ReplyDelete
  24. Prześliczne - mega precyzja :D !!

    ReplyDelete
  25. Przepiękne! Jak ja bym się za coś takiego wzięła powstałby jeden wielki szarobury kleks ;P

    ReplyDelete
  26. podoba??? :> .... no pewnie że tak :) ciekawy i oryginalny pomysł - czegoś takiego jeszcze nie widziałam

    ReplyDelete
  27. Ale świetne, przejrzałam twoje pazurki i robisz na nich naprawdę cudowne rzeczy :) zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  28. Co post to lepsza stylizacja :):)

    zzMoskwa

    ReplyDelete
  29. Cudowne! Podziwiam, że udało ci się zrobić wszystko tak równo :)

    ReplyDelete
  30. Jeju Patrze na Twoje zdobienia i oczu nie mogę oderwać co post to coraz ładniejsze! Suuuper! Masz talent;)

    ReplyDelete
  31. Piękne! Chętnie ściągnę od Ciebie ten pomysł :)

    ReplyDelete
  32. Wow! Swietny pomysl :) Jestes bardzo kreatywna!

    ReplyDelete