Friday, November 2, 2012

Squares

Today's design is a very colourful and joyful one. I decided to paint little squares on all of my nails and I absolutely love it. It's a nice change from all the restrained autumn colours, don't you think? Let me know if you like it!

Dzisiejszy wzór jest bardzo kolorowy i radosny. Zdecydowałam się namalować małe kwadraty w różnych kolorach na moich paznokciach i niesamowicie mi się one podobają. To miła odmiana od tych wszystkich stonowanych jesiennych kolorów, nie sądzicie? Dajcie znać czy Wam się podoba!




Products used: Essie ridge filling base coat, China Glaze Happy go lucky, Aquadelic, Electric beat, Spontaneous, Dance babt, Essie Mojito Madness, Fifth avenue, Boat house, OPI In my back pocket, black random striper, Inglot 38 (under all the other colours), Seche Vite top coat. / All the mentioned products were purchased by me.
Użyte produkty:  Essie ridge filling base coat, China Glaze Happy go lucky, Aquadelic, Electric beat, Spontaneous, Dance babt, Essie Mojito Madness, Fifth avenue, Boat house, OPI In my back pocket, czarny lakier z cienkim pędzelkiem, Inglot 38 (pod wszystkimi kolorami), Seche Vite top coat. / Wszystkie wymienione produkty zostały zakupione przeze mnie.

12 comments:

  1. świetny mani, na pewno bardzo pracochłonny :)

    ReplyDelete
  2. Great mani! I love the brighter colours you used. Very cheerful!!

    ReplyDelete
  3. Wow! This is amazing! Your lines are so perfect!! Drooling! :)

    ReplyDelete
  4. Feeria barw, które świetnie razem współgrają - klasa! :D

    ReplyDelete
  5. jestem pełna podziwu! dla Twojej kreatywności, cierpliwości, precyzyjności!

    ReplyDelete
  6. My goodness, how do you get the squares so perfect? I love this!

    ReplyDelete
  7. Pierwsze skojarzenie- Kostka rubika, ciekawe czy jestem jedyna :P

    ReplyDelete