Thursday, September 27, 2012

Galaxy nails

Today I want to show you definitely one of my favourite nail designs - galaxy nails! I absolutely love it, I had so much fun creating it and even more wearing and looking at it. That's why I also prepared a tutorial, so hopefully you guys want to recreate it, if so let mw know! Like it?

Dzisiaj chcę Wam pokazać jeden z moich ulubionych wzorów - paznokcie galaxy! Kocham ten wzór, świetnie się bawiłam podczas tworzenia go, ale jeszcze fajniej się go nosi i podziwia. Dlatego przygotowałam  dla Was tutorial, mam nadzieję, że odtworzycie ten wzór na swoich paznokciach, jeśli tak to dajcie znać! Podoba Wam się?





TUTORIAL:


1. Paint all your nails black.
2. Put a little bit of white nail polish on make-up sponge and gently dab it on your nail.
3. Take dark and sparkly blue nail polish, put it on the make-up sponge and cover all the white area.
4. Put some dark navy blue nail polish on the edges (also with a make-up sponge).
5. Sponge a bit of a white nail polish on the blue area, you'll need just a tiny amount of the nail polish on your make-up sponge.
6. Add a bit of purple and pink nail polish on the white area. If you need to blend it on the edges, take a sparkly blue nail polish that you used in step 3 and sponge a tiny amount on the edges of purple and pink.
7. Start creating little dots- stars, with a toothpick and white nail polish.
8. Add some glitter nail polish (I added two coats) and later on a topcoat.

1. Pomaluj wszystkie paznokcie na czarno.
2. Na gąbkę do makijażu (taka jak do podkładu) nałóż biały lakier i zacznij dotykać nią lekko płytki paznokcia.
3. Przy użyciu ciemnego i błyszczącego granatowego lakieru i gąbki do makijażu pokryj białą powierzchnię.
4. Dodaj trochę ciemniejszego granatowego lakieru na zewnętrznych częściach.
5. Nałóż na gąbkę odrobinę białego lakieru i bardzo delikatnie dodaj go na środku.
6. Pokryj białe miejsce za pomocą lakieru fioletowego i różowego. Jeśli chcesz aby się lepiej mieszały z resztą, weź błyszczący granatowy lakier, którego używałaś przy punkcie 3 i za pomocą gąbki i niewielkiej ilości tego lakieru dodaj go na brzegu fioletowego i różowego, dzieki temu wszystko fajnie się zblenduje. 
7. Za pomocą wykałaczki i białego lakieru zacznij dodawać małe kropki- gwiazdy.
8. Nałóż lakier z brokatem (ja dałam dwie warstwy) a później lakier nawierzchniowy.

Products used: Essie ridge filling base coat, Inglot 953, 38, XL2, Essie Boat House, China Glaze First Mate, Spontaneous, Maybelline NY 661, Seche Vite topcoat. / All the mentioned products were purchased by me.
Użyte produkty: Essie ridge filling base coat, Inglot 953, 38, XL2, Essie Boat House, China Glaze First Mate, Spontaneous, Maybelline NY 661, Seche Vite topcoat. / Wszystkie wymienione produkty zostały zakupione przeze mnie.

12 comments:

  1. Very well done. Will try to do it myself :)

    ReplyDelete
  2. OMG I absolutely love galaxy prints! <3 really like your design! x

    ReplyDelete
  3. yepp yepp, I will copy you!! Brilliant!

    ReplyDelete
  4. Świetne ! Na pewno spróbuję u siebie ; )

    ReplyDelete
  5. WOW, best nailart so faaar! awesome!

    ReplyDelete
  6. Mi galaxy nie wyszło jeszcze tak, abym mogła je pokazać :-)

    ReplyDelete
  7. CU-DO-WNY!!! Nie mogę się napatrzeć! :)

    ReplyDelete
  8. a co to za robaczek na drugim zdjęciu? To on odpowiada za te kropoczki ? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesteś chyba pierwszą osobą, która go zauważyła haha:D Ja sama nie miałam pojęcia, że miałam go na palcu dopiero przy oglądaniu zdjęć zauważyłam:D

      Delete