Friday, August 31, 2012

Stripes + heart

Who doesn't love stripes? I like how they look like on my nails, but to make this design cuter I've decided to add a little red heart on my ring finger. Hope you like it as well!

Kto nie kocha wzoru w paski? Podoba mi się to jak wygląda na moich paznokciach, ale aby ten wzór był bardziej uroczy postanowiłam dodać jeszcze małe czerwone serce na palcu serdecznym. Mam nadzieję, że Wam też się podoba!



Products used: Essie ridge filling base coat, Inglot 38, 953, Essie Fifth Avenue, Seche Vite topcoat. / All the mentioned products were purchased by me.
Użyte produkty: Essie ridge filling base coat, Inglot 38, 953, Essie Fifth Avenue, Seche Vite topcoat. / Wszystkie wymienione produkty zostały zakupione przeze mnie.

9 comments:

  1. naprawdę pięknie to wygląda, prosto ale rzuca się w oczy

    ReplyDelete
  2. i have no idea how do you do such a straight stripes :|

    ReplyDelete
  3. I love stripes, but it doesn't always looks good ! As for me, I prefer to stamp when it comes to stripes because I find it really hard to make them straight, haha. Your mani is very cute though. :) Black, white + red = always a winning combination.

    ReplyDelete
  4. So bold and so, so cute--I love it! ^_^

    ReplyDelete
  5. U mnie też jakiś czas temu było serduszko w roli głównej :-)

    ReplyDelete
  6. Ten wzór wygląda na takie który chyba mogę nawet powtórzyć ;):D
    No może bez serduszka.
    Bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete